Zwroty i Reklamacje

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki (nie dotyczy produktów cyfrowych) masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.

Jeśli planujesz dokonać zwrotu naszych produktów prosimy o poinformowanie nas o tym mailowo: sklep@titita.pl. W mailu podaj takie informacje jak:

  • Numer zamówienia,
  • Numer faktury (jeśli dotyczy)
  • Imię i nazwisko,
  • Adres, na który było złożone zamówienie,
  • Nazwę produktu,
  • Liczbę sztuk
  • Oświadczenie: „Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu”.
  • możesz również podać przyczynę zwrotu – będzie to dla nas pomocne.

Zwrot kosztu odesłania produktu leży po stronie Kupującego.

Zwroty przyjmowane są jedynie za pośrednictwem kuriera na adres: ul. Cicha 7, 36-060 Głogów Małopolski lub osobiście pod adresem: ul. Stojałowskiego 6, Rzeszów, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu: sklep@titita.pl.

Pieniądze zostają zwrócone w tej samej formie, jakiej została dokonana wpłata, w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.

W przypadku płatności w placówce pocztowej nie mamy możliwości zwrotu w tej samej formie, dlatego w takim przypadku prosimy Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.

Jeśli przesyłka została wysłana niekompletna, lub niewłaściwa, podczas użytkowania ujawniły się wady produkcyjne – napisz do nas na sklep@titita.pl. Prosimy o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznamy się z wiadomością i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem. Pamiętaj o wpisaniu numeru zamówienia.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy (zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

Klient może zgłosić reklamacje produktów cyfrowych do Sklepu Internetowego w przypadku, gdy:
a. zakupiony ebook okaże się uszkodzony;
b. w ciągu 48 godzin od dokonania potwierdzonej płatności elektronicznej za ebook nie zostanie mu udostępniona możliwość jego pobrania.